07.11.2013

Candy w Deszczowym Domu!

Jarecka już niemal pożałowała, że przyszło jej do głowy pytać Czytelników, czym by chcieli być w Deszczowym Domu poczęstowani. Bo Jarecka ma tak, że chciałaby, żeby wszyscy byli zadowoleni.
No to ma.
Życzyli sobie Czytelnicy talerzy, rysunków, przypinek, szydełkowców, czegoś dla dzieci, pigwy, nutelli śliwkowej, złych ptaków, dobrych ptaków, pierogów, żołędzi- no to se Jarecka siedziała, dumała, wydumała, ponaradzała się z Jareckim i -
- oto, kochani, co wysmażyła.
Zestawy są dwa.

Dla miłośników kolorów i słodyczy:
  • Kot Cukieras (rodzony syn Deszczowodomowego pupila Przytulasa), z włóczki jeans YarnArt, długi prawie 30cm, wg TEGO wzoru
  • kocyk dla Cukierasa (bo to jeszcze mały kociak i musi mieć ciepło) z resztek wszelakich, podbity lnem w kolorze ecru, 37x37cm
  • Słoik (dżemowy!) nutelli śliwkowej produkcji Jareckiej





Oraz zestaw "dorosły", poważniejszy :), na który składają się:
  • talerzyk o średnicy 17cm, ceramika Lubiana, pomalowany przez Jarecką,
  • sznur sześciu szydełkowych gołębi - Jarecka zapewnia, że pięć z tych sześciu to ptaki dobre, jeden zaś zły, tak jak sobie Czytelnicy życzyli
  • mały słoiczek syropu z pigwy


 Warunki udziału w Candy zwykłe, trzeba:
  • zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod postem. Proszę zaznaczyć, którym zestawem jesteście zainteresowani- może obydwoma? To zwiększa szanse w losowaniu, choć raz wylosowana karteczka już nie wróci do maszyny losującej :) Innymi słowy - nie ma szans by wylosować jedno i drugie :)
  • blogerzy proszeni są o zamieszczenie na swoich blogach podlinkowanych banerków Candy. Bardzo się Jarecka starała, żeby Wam nie szpeciły blogów, a wręcz przeciwnie ;)
  • nie trzeba być obserwatorem
  • nie trzeba być blogerem
  • można wejść z ulicy i się zapisać :)
  • losowanie 6 grudnia w godzinach wieczornych
POWODZENIA!


Poniżej kilka zbliżeń fantów:
Zestaw1:





Zestaw 2:






A dla tych, co w Deszczowym Domu po raz pierwszy, prócz radosnych powitań, garść linków, gdzie można więcej poczytać o powyższych fantach:
Koty TU, TU lub TU
Nutella TU
Gołębie TU
Pigwa TU
Malowane talerze TU

Aha. Przygotowywanie tego rozdania DLA WAS to była wielka frajda!

233 komentarze:

  1. Ja, ja, ja... Jaaaarecka! Ale gigant candy, się zgłaszam, co by zestaw nr 2 mieć okazję zgarnąć... Ale pięknie by było...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, ja, ja też mogę chcieć :) zestaw nr 1 urzekł mnie ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę! Wybieram zestaw nr 1. Zakochałam się w tym mini kocyku ;-)
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękuj Jareckiej ode mnie za umieszczenie banneru z lalką :-) Pa pa

      Usuń
    2. Przekażę podziękowania ;)

      Usuń
  4. Jakby co to poprosze o zestaw nr 2, a na razie zamurowalo mnie, ot co:) jeszce tylko musze sprobowac bannerek przeniesc, a jam nieoswiecona informatycznie, gdzies w mrokach srednioweicza sie placze:)
    Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko z corka, udalo sie, i link jest aktywny, youpi;)

      Usuń
  5. My są chętni na zestaw 2 :) Pigwa na zimę dla żony jak znalazł... Buziaki z Chełma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W twoim przypadku odbiór osobisty

      Usuń
  6. Wylosuj mnie, wylosuj mnie! zgłaszam się na zestaw 1! pick me, pick me:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dodam, że z przesyłką nie będzie problemu bo jak wiesz moja szwagierka zjeżdża do nas na Święta... :))) więc wylosuj mnie!:)

      Usuń
  7. ależ to doskonała chwila, by istraa, która bez ogródek przyzna, że podczytuje Deszczowy Dom od dawien dawna, delektując się wręcz twórczością Jareckiej, aczkolwiek jeszcze nigdy nie miała odwagi napisać, choćby słów kilka...ujawniła się...a nóż los będzie łaskawy i uda się wylosować ZESTAW nr 1!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! To doskonała okazja by się ujawnić! :)

      Usuń
  8. Ja ja ja! Tez! No ale Jarecka zaszalala ale rysunkow nie ma! Buuu.to 2 zestaw bo tam cos tez malniete jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, się ustawiam w kolejce do losowania o zestaw z pigwą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooooooo :) :) w zestawie 1 zakochałam się! Boję się, że dzieciaki by mi zabrały. O nie! Nie dalabym im! Ale 2 byłoby też miło- tak podziobać z talerza od Pani Jareckiej z Internetu ;) chciałabym !!!!!
    Ale bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też bym chciała wylosować te wspaniałości... tylko trudno się zdecydować... może zestaw nr 1.. od jakiegoś czasu jestem fanką blogu Jareckiej, można się zapomnieć czytając i powzdychać do tych wszystkich zręcznościowych wyczynów...a teraz taka niespodzianka :) pozdrawiam, AgaT. (nie miałam co wybrać w "jako")

    OdpowiedzUsuń
  12. to i ja też podskoczę - a i spróbuję do 1 i 2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kota wklejam na bloga, bo cudniasty :)

      Usuń
  13. Również ustawiam się w kolejce... Podlinkować Jareckiej nie mam gdzie, bo blog dalej tylko w sferze planów, ale podobie mnie się wszyćko :) Piękne candy- mam nadzieję na szczęśliwy traf :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja nieśmiało zgłoszę swą chęć ogromną wtulenia nochala w kocura przecudnej urody ... Że nie wspomnę o tym ile radochy sprawiłoby mi układanie go do snu, obtulanie uroczym pledzikiem ... :) Coś czuję, że niedługo dane by mi było się nim cieszyć ... Ale gwarantuję, że i córy moje zajmą się nim z należytym uwielbieniem ^^
    A wymazać paluchy w Nutelli śliwkowej to już szczyt mych nocnych marzeń ... Ehh... ;)
    Pozdrawiam serdecznie późną porą,
    Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko jedyna co za trudny wybór. Oczywiście tez się ustawiam w kolejce. Chyba jednak do zestawu nr 2. Przecudne fanty Pani Jarecka :D Och jak bym chciała....

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chcę kota, ja chcę, ja... proszę... mogę oddać nutellę i kocyk, ale kot niech będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy, podpisz się choć inicjałem, żebym wiedziała kogo wpisać na karteczkę do maszyny losującej :)

      Usuń
    2. o, nie....Kot ,mnie zauroczył i nie podpisałam:( czy jeszcze mogę? zielmon, bezblogowa, bezstronna:) i odwdzięczyć się nie mam czym , bo beztalencie ze mnie... A kot mi się śni:(

      Usuń
  17. A to dopiero... czy ja też mogę, tak bez blogu, linkowania itp?
    Jako wierny(a) acz raczej cichy(a) wielbiciel(ka) Jareckiej jako takiej (jej talentów rozlicznych, podejścia do życia i nieogarniętej dla mnie żywiołowości) oraz jej blogu od założenia marzę o cudnym wytworze sztuki szydełkowania w postaci kocyka z dodatkiem kota (lub odwrotnie), ale nie pogardzę też sznurem ptaków na malowanym talerzu w otoczeniu wyrobów kulinarnych.
    Jednym słowem: cokolwiek, Jarecka, byle z rąk Twoich:))

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja to jakaś chytra jestem, bo JA CHCĘ OBA! Wiem, wiem - nie da się ;( Ale, że zdecydować się też nie umiem, wpisuję się na obydwa zestawy.
    pozdrawiam serdecznie ( banerek wkleję później, dobrze?)

    OdpowiedzUsuń
  19. To jeszcze ja:) zapisuję się na zestaw nr 1, bo od dziś śnię o tym kocie i kocyku. Do 6 grudnia chyba nie przestanę kciuków zaciskać żeby się udało:) pozdrawiam ciepło - Marta G.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jarecka!Jak Ty to wszystko pięknie!My Cię będziemy jako eksperta od organizowania Candy prosić!Dla nas kot do rozszarpania na 3:)Nie żartuje.Włos mu z głowy by nie spadł.Ja bym była mamusią i u mnie by mieszkał i by miał 2 wiedźmy za matki chrzestne! Jest piękny.Miał by u mnie dobrze i nutellą bym go karmiła i ciągle nowej dorabiała:)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany, ale gratka dla koneserów ;)) Ja w zasadzie jestem zainteresowana wszystkim, co produkujesz, a ptaszki szydełkowe i malowane Twojego autorstwa uwielbiam, choć gdybyś mogła, to zacznij losowanie od zestawu 1, bo gdyby szczęście się miało do mnie uśmiechnąć, to jednak Przytulasowe Dziecię chciałabym otrzymać naj naj najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, przepraszam, ale banerek piękny pobiorę i umieszczę w godzinach wieczornych.

      Usuń
  22. Jak można tak z ulicy to ja też pragnę jakieś twoje dzieło siostro całkieminna, dla tych pięknych gołębi to już bym miała miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też się z chęcią dopiszę i zgłoszę, ten słodki kot na kocyku się tak rozkosznie przeciąga (podczas opalania?), że ja bym chciała zestaw I z kotem właśnie..

    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. O Matko! Ale cuda! Ja się zgłaszam po ten gołębiowy zestaw z pigwą:) Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja poproszę - jakby już się szczęście zaśmiało z moich rojeń - zestaw numer oczywiście 1, ponieważ kot to jest właśnie mój tym cukierkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja i ja... nr 1 i 2... no bo zdecydować się nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zdecydowanie zestaw numer 1 nawet Zocha z brzucha to potwierdza kopniakiem, bo jak zobaczyła kociaka to zwariowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No oba zestawy cudne!!! Nie mogę się zdecydować, więc zapisuję się na oba :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Obydwa wspaniałe! Ale zestaw nr 1 rzucił dzieciaki na kolana, więc zgłaszamy się po nr 1. Amigrazie

    OdpowiedzUsuń
  30. o ja!!! to a się nazywa rozdanie!!!! staję oczywiście w kolejce muszę się zdeklarować który zestaw chciałabym??? jak nie to nie decyduje
    jak muszę to yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy przyjdę później jak się zastanowię
    i powiem :P
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się decydować! Możesz obstawić obydwa!

      Usuń
    2. to dobrze bo trudny wybór :P :D

      Usuń
  31. Ja bym wybrała drugi, ale córka chciałaby pierwszy. Więc zapisujemy się razem :) na obydwa :) pozdawiamy

    OdpowiedzUsuń
  32. Jarecka podczytuję Twojego bloga już od jakiegoś czau, w zasadzie to miałam się nie zgłaszać, bo ja szczęście w losowaniu nie mam, ale moja Mała jak zobaczyła koko [Kotka] to aż zapiszczała, tak więc chcą nie chcąc w kolejce trzeba się ustawić. Oczywiście po Koko :). Pozdrawiam, Georgusiowa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dałyśmy banerek na blogu, ale tłumy od nas nie nadciągną! Uśpiłyśmy konkurencję przed monitorami starą, sprawdzoną kaszpirowską metodą :) Czy za to grozi dyskwalifikacja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarecki będzie czuwał na poprawnym przebiegiem konkursu i losowania.
      Regulamin nie przewiduje dyskwalifikacji za likwidację konkurencji.
      Losowanie będzie uczciwe...numer konta mogę przesłać mailem.

      Usuń
    2. Nie udało się.Nie śpią,tylko tu idą.A plan wydawał się być doskonały.Ech.. Jarecki napisałabym,że po moim trupie numer konta Ci podam,ale strach:)

      Usuń
    3. ... Aleksander też przyszedł niespodziewanie.;>

      Usuń
  34. jejciu ja tu pierwszy raz ale juz przepadłam ,a co do zwtawu trudny wybór zdaję się na slepy acz szczęsliwy los ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś spać,a nie tu wpadać!:)

      Usuń
    2. to wszystko przez Ciebie ;))))

      Usuń
  35. Dzień dobry:) ustawiam się w kolejeczkę po zestaw nr 1. Kocurek skradł me serce:))
    ps. i gdyby co, to podam adres do Polski, co by nie męczyć listonoszy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. O matko i córko! Jaki śliczny Cukieras! Ja też chcę takiego - czyli, że zestaw mniej dorosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. O matko z corka -jakie te zestawy piekne!!! To ja tez tak niesmialo sie ustawie w dlugim dlugasnym ogonku. I marzy mi sie kocurek bo zakochalam sie od pierwszego wejrzenia. I juz nawet imie w myslach mu nadalam i oczami wyobrazni mialby swoje cieple miejsce u mnie w domu. Ale zestaw nr 2 tez super. A ta pigwowka kusi, kusi :)
    Wspanialosci tworzysz i slicznie Ci to wychodzi. I ogromnie zazdroszcze takiego ogromnego talentu w tylu dziedzinach.
    Zaciskam kciuki za wygrana, liczac, ze to do mnie usmiechnie sie szczescie i Sw. Mikolaj Jarecka mnie wylosuje w swym konkursie.
    Sle gorace pozdrowienia dla Ciebie i domownikow Deszczowego Domku.
    usciski i buziolki
    (skryta i niesmiala i bezblogowa) Tili

    OdpowiedzUsuń
  39. O rajuśku! Ustawiam się po zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  40. O matko, chcę zestaw którykolwiek. Obydwa prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  41. Banerek na blogu ślicznie się prezentuje, nie oszpeci na pewno, przyłożyła się rozdająca całym serduchem do cukiereczków. Śliczności, wpisuję się na oba zestawy, i czekam, może Mikołaj będzie łaskawy i zapewni niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dlaczego trafiłam do Jareckiej dopiero teraz tego nie wie nikt! ale, że zostanę wiem na pewno :) piękny blog i cukierasy świetne. Zainteresowana jestem i jednym, i drugim :) banerek zaraz umieszczam na obu blogach, a co! miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To ja, jak na Shreku ;) "dwójkę, dwójkę wybierz Panie"
    Ach, Jarecka! z poślizgiem się melduję, bom nieobecna była i dostępu do komputRa brakło :)
    ale gdzież ja bym mogła taką gratkę przepuścić ;))))
    Talerz jest mistrzowski i jak mi przejdzie koło nosa, to usiądę w kąciku i będę płakać! Bo tak!
    Ściskam Jarecką!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Pazernie ustawiam się po wszystko. Cuda Panie cuda tu dają :)

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja po zestaw drugi w kolejce stanę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślędzę od dawna, zachwycam się stylem literackim Jreckiej:)
    Ustawiam się w kolejce po przesliczny zestaw nr 1

    Mama trójeczki

    OdpowiedzUsuń
  47. ustawiam się i ja szybciutko po pierwszy zestawik :-)
    kociak i kocyk urocze :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  48. trafiłam tu niedawno i w jeden wieczór przeczytałam wszystko od deski do deski...styl i forma fantastyczne!!!no a Jarecka jako mama to wzór do naśladowania! Kotek cudny-byłby w sam raz wspaniałym towarzyszem dla mojej córci:)))
    Pozdrawiam gorąco
    Afilu

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze go nie mam a już go uwielbiam, oczywiście mowa o kotku :) trzymam kciukasy co bym go wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochani! Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa, i za to, że daliście i sobie znać!
    Witam każdego z osobna i ściskam za Was kciuki! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  51. No Jarecka, zaszalałaś! Zestawy cudowne, ja je chcę oba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Co wybrać, co wybrać???? I to cudne, i tamto pociągające... No dobra, niech będzie kotecek:))) (eh, i tak przecie wiem, że małe mam szanse na cokolwiek wśród takiego grona chętnych..., ale spróbować trzeba!)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wpisuję się pod zestawem dla moich Absorberów. Roczniki 2011 i 2012 :)
    Ale.. i tak wszystko jest zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  54. Grzecznie ustawiam się i ja, skuszona dziełami Twych złotych łapek;) Trudno się zdecydować, czyli 1 i 2:)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się dopisuję! Zestaw pierwszy poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja to mam ostatnio zapłon taki, że szkoda gadać... ale zgłaszam się do udziału z wielką radością! Nie mogąc się na zestaw zdecydować (pierwszy dla córy bardziej, drugi dla mnie- ach te gołębie!) staje do obu, a co ;)

    Może pierwszy raz w życiu uda mi się wygrać Candy? Ależ by super było! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam swoją kandydaturę do opieki nad koteckiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. oooo jejuuuuu, jakie cudowności!!! oczywiście się zapisuję i chętna jestem na obydwa zestawy, jeden i drugi meeega mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  59. to i ja się ustawiam w kolejce po dwa zestawy:) niech los zdecyduje, który do mnie trafi;)

    OdpowiedzUsuń
  60. I dlaczego ja Cię Droga Jarecka jeszcze nie znam? Błąd- duży, nie znać takiej fantastycznej Jareckiej!
    No to poznajmy się: Basia z http://5porroku.blogspot.com/ bardzo by chciała wylosować zestawik nr1 choć ten drugi równie piękny!
    Zaraz obliczę prawdopodobieństwo moich szans, ale ono się zmniejsza z każdą chwilą, bo gości przybywa- nie dziwię się im. A ja już się za obserwację zabieram i pozdrawiam i życzę fajnego losowania!

    OdpowiedzUsuń
  61. Ooooo- Basia została 100-nym obserwatorem!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję ten fakt w głowie! To trzeba uczcić! :)

      Usuń
  62. Fantastyczne jest to Twoje candy. Przybyłam tu skuszona tymi kolorami:) Chętnie zapiszę sie w kolejeczkę po zestaw nr 1.
    Idę zwiedzać bloga i serdecznie zapraszam do mnie na Candy.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bezblogowa fanka Jareckiej (z tych co wpadła po uszy i zakochała się w od pierwszego przeczytania) zgłasza się po zestaw 1 lub 2. a nuż się uda! Ewucza

    OdpowiedzUsuń
  64. A ja zakochałam się w kocie i marzę o spróbowaniu śliwkowej nutelli :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kotek mnie zauroczył. Piękny, kolorowy,do przytulania.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. O raju jaki cudny zestaw nr 1:)o niego powalczę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam kolory i słodycze :) Zapisuję się i trzymam kciuki :)
    Koteczku czekam na Ciebie :) Choć nie ukrywam, że ciężko było się zdecydować bo ptaszyny uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja bardzo chętnie spróbuję powalczyć o koci zestaw dla mojej młodszej, a i zostanę na dłużej i sobie poobserwuję gdyż ciekawe i piękne rzeczy u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. Ło jo joj... oba zestawy są cudne ale... chciałam bym ustrzelić (jak by się dało!) - ptasi :) Chociaż mało we mnie optymizmu, że do mnie ci on trafi :(
    Pozdrowionka za to ślę radosne :)))

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie zaopiekuję się zestawem numer jeden, a właściwie moja córka:)
    Pozdrawiam ze słonecznej chatki:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczny ten kociak, zapisuję się na zestaw nr 1 :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    A. Rrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  72. przyznaję się bez bicia, że jestem tu pierwszy raz. nie jestem candyholikiem, choć słodycze lubię. u Piegowatej zobaczyłam baner i kot, słowo daję, do mnie mrugnął. no to za nim poszłam, jestem i oprzeć się nie mogę - w kolejce się ustawiam po zestaw z kocurem (kotką?). moja domowa wersja kota jest szarobura i niezbyt umie się przytulać, mimo że moja córka bardzo tego pragnie. może z tym się uda? :) zobaczymy! trzymam za siebie kciuki i udostępniam baner na dole bloga, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wierzę, że mrugnął! Charakterny po ojcu Przytulasie! :)

      Usuń
  73. Ja poproszę zestaw nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ooooo... Od Addictettek do Ciebie przyszłam właśnie i z miejsca mnie zauroczyły ptaszyska! "Ptaszyskooo, daj się pojmać, no daaaj..." - jesteśmy właśnie w procesie przypominania sobie "Odlotu (UP)" i cytaty latają po domu, aż miło;) A że Młoda zażyczyła sobie nauki szydełkowania - to Twoje ptaszki będą tzw. pierwszym kotem za płotem.
    Oba zestawy candowe podobają mi się bardzo, ale chyba "gołąbie" to jednak moja bajka.
    Się zgłaszam i podlinkowuję co trza!
    Aaaa u nas czekośliwka jest jeszcze z odrobiną rumu, taką symboliczną, bo dzieci...;))

    PS. Czy proporcje imbirowego dosmaczacza gdzies podawałaś może? A jeśli nie - to podasz, proszę?
    Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja zawsze na oko... Bo ja zawsze robię mało, w miseczce na przykład, trzymam w lodówce, nie wekuję obstawiam, że tyle cukru, co imbiru, może trochę mniej. Część cukru można zastąpić miodem, zakwasić cytryną (samym sokiem, ostatnio wrzuciłam kawałki ze skórą i nie wyglądało to najlepiej ;)
      No i tyle mogę pomóc w temacie... :)
      A w ogóle witam i powodzenia!

      Usuń
  75. Wszystko fanty cudne, niczym nie pogardzę, choć w kocie i jego kocyku jestem zakochana :) Bardzo się cieszę, że tu trafiłam. A jak trafiłam, tak i nie opuszczę :) Czyli pozostaje raz na zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  76. fantastyczne oba zestawy - a teksty niesamowite:) już się wciągnęłam i nie mogę się odciągnąć:) Jarecka inspiruje i czaruje:) moje Futerko wybrałoby kota, a ja uwielbiam Lubianę a z fajnym ptakiem to w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  77. O jeny, co za wspaniałe cukierasy, no po prostu pożądam tego kocurka, szcześcia spróbować trzeba! Pozdrowienia serdeczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  78. Jejjjj...ale cudeńka słodziuśkie:))) Chętnie skorzystam z możliwości wzięcia udziału w tak uroczej zabawie:) Zestaw pierwszy mnie uwiódł:)) ..może dlatego, że kocham koty wszelakie - ostatnio znalazłam rudego kociaczka w swoim ogródku, jakby nagle wyrósł spod ziemi;) ..no i pozostał z nami, jako trzeci Kociamberek:) Swoją drogą to są mega inteligentne i wyjątkowe Stworzonka:) ..otrzymał imię Kokos:)

    Życzę szczęścia wszystkim TuZaglądaczom:) jak i moim współBrańcom w zabawie:) hehe:))) (śmieszne zestawienie słów:))

    Serdeczności!:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  79. no to ja z ulicy ,ale na bank zostanę :) zestawy oba cudne z tym ze dla mnie z naciskiem na nr 1 :) mój mail tigers08@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. ja również z ulicy, parę przecznic dalej :) kot cudny, ptaki również... zgłaszam się, ale nie wiem, który zestaw wybrać. niby ptaki powinnam, ale ta nutella... ech... wybieram ptaki, żałując kota bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się i wybieram kota, szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. rewelacyjny tekst, zaciekawił mnie i z miłą chęcią idę poczytac inne wpisy, nagrody przepiękne :) pierwszy zestaw w szczególności
    zapisuję sie z ogromną przyjemnością i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam :) Zapisuję się z ogromną ochotą na zestaw nr 1
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakie wspaniałości. Kociak mnie zauroczył a gołębie urzekły :). Szybko więc się zapisuję na obydwa losowania, bo zdecydować się ciężko na jeden zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam:) AnnaMariaS
    Jakoże mam lekkiego świrka na punkcie ptaszków, a zwłaszcza w kuchni... zgłaszam się i ja :)
    MEJL: maggit_21@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam serdecznie. Dopiero zaczynam czytac a trafilam od Anutka, choc tam wciaz nieujawniona... Nie moge sie oprzec i nie chciec, pragnac itd itp zestawu nr 1:) Przyszlam od Anutka i to jakis znak, bo wlasnie okazalo sie, ze Potomek nr Piec w drodze...:)- patologia szerzy sie narodzie hehe
    Najlepszego dla calej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo niegroźna patologia :) pozdrawiam!

      Usuń
  87. jako kociara wybieram zestaw nr 1, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. Witam, super blog ;) A konkurs jeszcze fajniejszy ;) Moja mama chciała talerz, ale to w końcu mój komputer więc wybieram KOTA Cukierasa!!! ;) Prześliczny. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  89. Witaj , jestem u Ciebie pierwszy raz ale z pewnością nie ostatni! zgłaszam chęć udziału w zabawie i obstawiam kotka dla mojej 6 m-c wnusi , może mi się poszczęści a jeśli chodzi o smakołyki to mam nadzieję że znajdę u Ciebie jakieś przepisy na nie ? pozdr.Beata z bloga Bea Home

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na nutellę jest, linkowany w dole posta, na syrop pigwowy nie ma :(
      Witam i powodzenia :)

      Usuń
  90. sasza
    Witam, blog cudowny, koteczki mnie urzekły:)), chętnie wezmę udział w zabawie;d na pewno będę zaglądała;d

    OdpowiedzUsuń
  91. Chyba cudem TU trafiłam i zostanę na dłużej, zakochałam się w koteczku i z miłą chęcią się nim zaopiekuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. cudowne candy :)
    zgłaszam się i ja :)
    dyrdzielxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. jakie cudowne cukieraski aż cięzko wybrać ale ten talerzyk cudowny ależ ty masz talent, podgladam cię i..... ja nie potrafie drutów ani szydełka trzymac,ani MALOWAĆ , blog miałam pisać ale....ciężko zacząć jak się ogląda takie blogi jak twój to....nie mam nic do zaoferowania. Całuski pisz pisz i pokazuj cudowności czekam Mirella Kurdę szkoda że nie mam szczęścia w losowaniach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie dołącze do zabawy :) Spodobały mi się dwa zestawy, więc postąpię samolubnie ;) i zapisze się na dwa losowania. Na blogu umieszczę tylko jeden banerek.

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :) . Banerek już widnieje na moim blogu www.swiatoli.pl :) . Jest mi obojętne , który zestaw , bo i jeden i drugi jest uroczy , więc poproszę o wzięcie mnie pod uwagę w obydwu losowaniach . Pozdrawiam serdecznie . Fajnie ta Jarecka pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  96. Jako że jestem kociarą całym sercem i od zawsze i każdy kto miał ze mną choć ciut styczności to o tym wie, bo się nie da nie wiedzieć... zgłaszam się do kolejki po pierwszy, kociakowo-kocykowy zestaw, bo żadne ptaszory, ani dobre, ani złe (choć pikne wszystkie) nie dadzą rady kota pokonać :)

    OdpowiedzUsuń
  97. No rewelacja, zapisuję się na zestaw nr 2 i proszę o wsparcie Helenki w głosowaniu http://yllla-cowgowiepiszczy.blogspot.com/2013/11/konkurs-listopadowy-gosowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  98. Koteczek mnie oczarował. Z nadziejami na powodzenie w losowaniu ustawiam się po zestaw nr 1.
    Pozdrawiam. Mirela

    OdpowiedzUsuń
  99. Po raz pierwszy tu jestem ... i aż mi wstyd, że wcześniej nie wypatrzyłam tak kipiącego rękodziełem miejsca...Oba zestawy są piękne...ten pierwszy dla dzieci moich, a ten drugi - dla mnie po prostu :) Nie mogąc więc wybrać (i nie chcąc prawdę mówiąc ;) na oba się zapisuję :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  100. Zapisuję się na zestaw nr 2! Może się uda? ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  101. Dobry wieczorek:) Nie możemy z Córcia spać i trochę mama nie pedagogicznie pozwala buszować po necie :/
    Bo ostatnio u nasz wszyssstko na głowie .... Bardzo, ale to bardzo, bardzo, bardzo podoba nam się Kotek:) i chciałybyśmy się nieśmiało zapisać na zestaw nr 1. W grudniu się przeprowadzamy do miasta zupełnie nam Nieznanego ... pierwsze święta będą już TAM, gdzieś w środku biega tysiąc myśli jak TO będzie ... no i ... no i z Panem Kotkiem mojej Córci było by raźniej ...... :)
    Wiec zapisujemy się i trzymamy kciuki

    Mama i mała Gabrysia :)

    pozdrawiamy i pełne uznanie dla twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Zestawik 1, marzę o nim :)
    Pozdrawiam
    Aneta P.
    psa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. To ja z ulicy, wchodzę i się zapisuję, na OBA :-). Jak szaleć to szaleć. Agnieszka A

    OdpowiedzUsuń
  104. ło hoho - cuda panie! to ja ustawiam się w kolejce - oba zestawy są fantastyczne i bardzo chętnie jeden z nich bym przygarnęła :-D

    Ściskam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  105. very sweet ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  106. dwie wielbicielki kotów, mama z córcią z chęcią przygarną i zaopiekują się tym cudnym kotkiem, ustawiamy się w kolejeczce po zestaw nr 1 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  107. cudeńka zgłaszam się i ja nitkapanipee.blogspot.com wybieram zestaw 2 dla moich urwisków ;) obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  108. Złakniona kolorów w te pochmurne dni daję znać, że zauroczył mnie Pan Kot wraz z posagiem ;) Nutellą obdarowałabym moją Mamę, po której jestem łasuchem, niestety ;) Przesyłam pozdrowienia tego mokrego poranka u schyłku listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  109. oż w mordeczkę! ależ chętnych! ja to bym tak chciała te ptaki z pigwą - kocham pigwę! gołębie może mniej, ale mam zestaw talerzyków społem - identycznych, więc by pasowął idealnie :D bloga oczywiśice dodaję do obserwowanych, ściskam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  110. Obydwa zestawy cudne,po prostu cudne. Gdyby poszczęściło mi się w losowaniu, w co szczerze wątpie...szczęścia po prostu brak w tej materii , to byłaby wreszcie cudna przytulanka dla synusia -Trzeciego - Farnusia, a gdyby drugi , rozlosowałabym między resztę dziatwy. Cudny ten Wasz dom...a blog czytam dosłownie od tygodnia i nadrabiam zaległości, ogromnie gratuluję Syneczka najmłodszego!!!! Jaki szczęśliwy z Ciebie człowiek , pozdrawiam , Monika z Pabianic

    OdpowiedzUsuń
  111. Kot tęczowy, w sam raz na jesienną szarugę, a i do przedszkola by się przeszedł :) Zestaw nr 1 z chęcią przygarniemy :)
    Muraszka i Majówka

    OdpowiedzUsuń
  112. to i my się przywitamy i w kolejce ustawiamy, baner na stronie zamieszczamy i na kota czekamy :) baner jest tutaj http://www.hugoimatylda.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  113. Dawno nie widziałam tak słodkich cukierasów :) Jestem urodzoną kociarą, ale też wielbicielką ptaszków - każdy zestaw więc mnie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Jestem pierwszy raz, ale zostaję na dłużej. Zakochałam się w kociaku i ustawiam się w kolejce po zestaw pierwszy :-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  115. z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. Przyznam się bez bicia, że po raz pierwszy jestem na blogu. Nie mogę się jednak oprzeć urokowi zestawu numer 1, więc staję do kolejki w konkursie i liczę na szczęście początkującego.

    Mam też pytanie: uszy kotka są w kolorze ecru czy w białym. Chcę kupić też tą włóczkę i zastanawiam się nad odcieniem, stąd pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor kupuję pod nazwą "śmietankowy" :)

      Usuń
    2. Dziękuje. W takim razie kupię ecru, numer 03, w nadziei że to właśnie ten śmietankowy.

      Usuń
  117. przyłączam się do zabawy i ja :) oba zestawy są piękne więc niech los zadecyduje - albo może czyjaś szczęśliwa rączka :) pozdrawiam serdecznie

    p.s. gratuluję szczęśliwego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  118. gołębie powaliły mnie na kolana, zapisuję się zatem na zestaw nr 2; chętnie czytam Twojego bloga, mój jest w sferze planów, ale może kiedyś... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  119. Zapisuję się na zestaw nr 1, bo moja córka jest kociolubna, a Twój kotek cudny!
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy w moje progi:)

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja po kota, po kota!! :)))))) pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja sie pisze na dwa i to co ze nie trzeba ale obserwuje bo mi sie podoba :) i Zapraszam na candy do siebie :) Ania z http://manufakturauniqe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Jam tu pierwszy raz... z ulicy że tak powiem wlazłam i zostane na dłużej, bo baaaaaaaaaaaardzo mi się TU podoba.
    W kolejce tej długiej się ustawię i będę mieć nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie i kot Cukieras trafi w moje ręce a raczej w ręce mojej córci. Byłaby uszczęśliwiona mając go w posiadaniu.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje skromne candy.

    OdpowiedzUsuń
  123. No to stoje na szarym końcu , patrząc błagalnie na kociaka i kocyk... to kocyk i słoik dżemu mnie omamiły , a kotka i tak musiałbym oddać synkowi , który marzy o prawdziwym , ale nie może go mieć , aten jest tak rozkoszny ,że może robic za zywego ,jestem ciekawa połączenia sliwkowej nuteli z naszymi kubkami smakowymi... z drugiej strony jakas namiastka mojej dorosłości pożąda tego cudnego talezyka i uroczych gołębi , są piekne , moze bym sie nauczyła je robić , no i ta pigwa !!!!!!!! i jak tu wybrać... zdaję się na los i tak bede mieć szczęście przeogromne jesli cokolwiek wygram hi hi pozdrawiam i zapraszam do siebie na Candy..

    OdpowiedzUsuń
  124. Wszystko takie piękne więc ustawiam się w kolejce:) oczywiście interesuje mnie każdy z powyższych zestawów bo są takie cudowne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  125. jestem zainteresowana wszystkim :)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. cudeńka :) Jestem zainteresowana każdym zestawem :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. U hu hu, czy mnie jeszcze ktoś tu usłysz? Kotek czy ptaszki? Kotek czy ptaszki, nie dość,że fajna zabawa to jeszcze potem podwójnie mi przykro będzie? no nie >>>Pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  128. Ustawiam się w tej długaśnej kolejce ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Wybieram zestaw 1 ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  129. przypadkiem znalazłam, szybko wpadłam ale na dłużej zostaję :) zgłaszam się po kotka i ptaszki.
    pozdrawiam i e-maila zostawiam : domimarty@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja też przypadkiem i od razu się zapisuję na zestaw 1 :) Zauroczył mnie ten kociak :) Banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Mój tata to Jarecki.. :D Jarosław.. :D
    Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała, a że mam w domu małego smyka, to zestaw number 1 :)))

    bannerek na evellon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ach te ptaszki i gołębie! ujęły moje serce... choć po cichu przyznam, że tak naprawdę to zaczęłam zaglądać regularnie jak zobaczyłam chagallowski talerz... więc do zabaw przystępuję wybierając zestaw 2. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Weszłam z ulicy, rozglądam się i... zakochałam się w kocie :D A tak naprawdę przecież nie cierpię kotów, bo mam na nie chroniczną alergię... Poproszę kota, mrauuuu ;) Będziemy Go z Córą karmić dobrze, choć śliwkowej nutelli nie dostanie ;)

    Choć nie pogardzę i ptaszkiem ;)

    Pozdrawiam i idę rozglądać się dalej :)

    Magda

    79magda(maupa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Wchodzę z ulicy w buciorach, na szczęście bez parasola, za to zamotana szalikami bo ziąb...
    i od razu biegnę w ogonku postać
    tęczowe włóczkowe skarby kuszą i nęcą
    oba
    nie ma szans zdecydować

    Moc serdeczności posyłam i ciepło zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Weszłam przypadkiem i zauroczył mnie zestaw nr 1, szczególnie kot - jest niesamowity nie wiem czemu ale wyczuwam w nim jakąś magię , Jestem mamą 3 córek i mysle ze chetnie zaopiekujemy się kotkiem :)) pozdrawiam serdecznie - ewa qqci@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. Ja też chciałam się zapisać na pierwszy zestaw, chociaż zamiast śliwkowej nutelli wolałabym syrop z pigwy! - pozdrawiam kasia kati campos

    OdpowiedzUsuń
  137. Straaaaaaaasznie długa kolejka. Ale żal się nie zapisać :) Zapisuję się na zestaw nr 2 - czasem i matce coś się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  138. ja to już straciłam wiarę w wygraną jakiegokolwiek candy... :/ ale i tak stanę w kolejce... zestaw nr 2 jest moim ulubionym... zwłaszcza te szydełkowe ptaszki...ptaszki to moja obsesja :D chętnie nauczyłabym się u Ciebie takie czarować :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Pierwszy raz tu jestem, nie z polecenia i nie z rekomendacji...po prostu z ulicy :) I kotek mnie uwiódł!! :D Uwiódł na maxa!
    Szydełko to dla mnie niedoścignione marzenie z dzieciństwa, ścigam je cały czas...bezskutecznie. Już bez żalu, z cichą zgodą. A kotka bardzo chciałabym wygrać dla mojej córci- lat 10, kociara, psiara i koniara :)
    Pozdrawiam serdecznie z obietnica, że będę tu wracać, już zapisałam do ulubionych :) Jula. ulla12@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Jarecka wyobraźnię ma,
    Tego jej się zarzucić nie da!
    Piękne prezenty dla nas wymyśliła,
    Choć sama by je pewnie przytuliła!
    Zdecydować się na nic nie mogę,
    Toć wszystko piękne i niepowtórzone!

    Asia;)

    OdpowiedzUsuń
  141. Zestaw I wygram mam nadzieję
    Kot zamieszka ze mną i nie zwieje...
    Będzie miał miło i ciepło
    zostanie u nas na pewno.....

    Śliczne dzieła tworzysz
    Kotka ślicznego wymyśliłaś
    pewne się długo nad nim głowiłaś :)
    Kot piękny i tyle
    będzie ganiał u mnie motyle :)

    Ania ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamusiu! Poetami sypnęło! :):):)

      Usuń
  142. Jestem tu od niedługiego czasu..i teraz zagladam i od razu cukieraski :) Nie zdecyduję się konkretnie na zestaw- oba cudowne są.. jeden dla moich małych Myszek, drugi dla staruchów Myszek...hi hi hi.
    myszkowato.blogspot.com
    A tyle tu chętnych, że tak sobie stoję w kolejce i mam okazję poznać nowe blogasy :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja też się zgłaszam na zestaw nr 1, kot po prostu skradł moje serce :)
    Pewnie i tak nie wygram, bo nigdy nie wygrywam, no ale żeby nie było, że nie spróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. To ja tez się zgłaszam... choć szczęście w konkursach nie mam :-( Ale te kolorki kocykowe i kociak takie śliczne... sama szydełko uwielbiam, ale doba dla mnie za krótka ostatnio :-( a JArecka z piątką (tzn z Piątkiem) i ma czas. Podziwiam i zazdroszczę organizacji :-)
    Zapraszam do mnie http://sretybzdety.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  145. Wlazłam z ulicy, za kotem wlazłam. Buty wytarłam i za nic się stąd nie ruszam:)

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja bym sie chciala zapisac na zestaw numer jeden. Moze uda mi sie go wygrac dla synusia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Kocyk mnie zauroczył a kota pokochałam.... 1 proszę ja... mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Witam- jestem po raz pierwszy i nie ostatni. Za kotem stoję :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  149. Biorę udział <3 zestaw 1 :)
    banerek tu : http://sweetheartbypoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. no to Jarecka zrobila mi sytuacje w stylu osiolkowi w zlobie dano - bo z jednej strony cudnosci dla mojej malej a z drugiej te jej ptaszory - uuu na co sie zdecydowac- niech los wybierze do obydwu

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  151. o, długa kolejka. a ja tu po raz pierwszy - to idę oglądać, co też Jarecka tutaj wyrabia!
    w kolejce długiej staję po zestaw nr1 :)

    OdpowiedzUsuń
  152. Kota. Chcemy dostac kota :-))))

    OdpowiedzUsuń
  153. O mamusia, jak tutaj tłumnie:) Z miłą chęcią przygarnę zestawik nr 1, kociak i kocyk mnie zauroczył!!!!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  154. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Ustawiam się po zestaw nr 1 :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  155. to i ja barbara_ewa_2012@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. O Matko - jaki ładny ten kotek! Z radością dołączę do grona oczekujących go :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  157. łał jaki piękny kociak więc zapisujemy się z córcią do zestawu pierwsze zawsze podobał mi się kocyk w wersji mini 37 na 37 akurat by był dla mojej małej pociechy

    OdpowiedzUsuń
  158. to ja nie będę gorsza i również się zgłaszam!:)
    zestaw nr jeden chyba najlepiej mi smakuje.. :D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  159. Kot Cukieras jest FANTASTYCZNY więc z przyjemnością się po niego zapisuję :D
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  160. To i ja się zgłaszam :) Oba zestawy fantastyczne więc na oba reflektuję :)
    banerek na gabi-mum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Czym prędzej biegnę by miejsce w kolejce zająć:)mA teraz idę pomarzyć o przystojnym Cukierasie i pysznej nutelce:)

    OdpowiedzUsuń
  162. ach! ptaki rzuciły na mnie swój urok... myślę, że to sprawka tego złego :P ćwierka (raczej kracze mi nad uchem, że chciałabym go mieć)
    talerzyk z okruszynkami piękny, a syropu, jak i w ogóle pigwy jeszcze nie próbowałam, zawsze przychodzi czas na ten pierwszy raz :)

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  163. Ogonek długi, ale skoro wszyscy mają równe szanse to ustawiam się w kolejce z numerem 1, bo sama nie wiem, która część zestawu ma w sobie najwięcej słodyczy :-).
    pozdrawiam,
    Anicja

    OdpowiedzUsuń
  164. Ja również się zgłaszam, oba zestawy mi się podobają, więc trudno wybrać jeden z nich :)
    kprzybylo@op.pl
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  165. I ja dołączę do tej kolejki, prawdziwego kotka moja Mimi mieć nie może bo strasznie przy kotkach kicha Niebożę, ale tego cudnego bardzo byśmy chcieli, może i on wybierze nas na nowych właścicieli ;-).
    Tata Jacek
    jakolodz@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  167. Oba zestawy równie piękne i niepowtarzalne, więc się dołączamy - mama i mała Pola, której przyjście na świat już tuż tuż:) monikapoplawska13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Ja poproszę zestaw 1 :)
    PS. Czy jest może jakiś polski opis do wykonania Cukierasa? Chciałabym spróbować, a trochę mnie to wszystko przeraża... wolałabym kawę na ławę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie szukałam bo właściwie korzystałam z samych obrazków. Poszukaj, a nuż ktoś przetłumaczył. Szukaj wg hasła "kot amineko" powodzenia!

      Usuń
  169. Ustawiam się w kolejce po kota. I zostaję na dłużej bo tu fajnie jest :)

    Banerek u mnie na blogu, na dole strony.

    OdpowiedzUsuń
  170. Kiciuś jest cudny, chętnie go przygarnę, córeczka będzie przeszczęśliwa bo uwielbia koty :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Takie rzeczy tylko u Jareckiej. Oba zestawy wymiataja! ach!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...