02.12.2016

Czas prezentów, komu prezent?



Chciałam napisać coś czułego i rzewnego, czyli zasadniczo tak, jak o Was myślę, Drodzy Czytelnicy.
Ale zupełnie, zupełnie nie umiem (co nic a nic nie zdziwi np. Jareckiego, który już stracił nadzieję na romantyczne porywy żony).

Niemniej stuknęły nam wspólnie cztery lata.
Z wyrazami wdzięczności za Waszą wierność, cierpliwość i dobre słowo zapraszam do kolejki!
Z listy kolejkowej w mikołajkowy wieczór wylosuję właścicieli plakatów - pytajnika i serca.
Plakaty są mniejsze od cyferkowych, mają wymiary 50x70.

A te piękne jasne zdjęcia w swoich niezwykłych wnętrzach zrobiła im <Joanna w Kolorze>
Dziękuję Asiu!









No więc kto chciałby, niech się z taką chęcią zdradzi w komentarzu i wskaże faworyta. Jeśli zaś ktoś nie ma ochoty, wolnej ściany, pasującego wnętrza lub targetu na stanie, też niech sobie nie żałuje i zostawi komentarz na temat dowolny!


A na zaostrzenie apetytów zdradzę, że już się robi kolejny plakat, z alfabetem ;)




















(Jeśli F wydaje Wam się krzywe, dobrze Wam się wydaje. Piątek jest zdania, że to jest krowa i bawi się eFem z delikatnością na jaką mógłby sobie pozwolić z krową właśnie. Cóż, do zdjęcia się podklei ;))

93 komentarze:

  1. Pierwsza? :) o sercu marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literki cudne i.... Jarecka ja przy Tobie w kompleksy popadam.... ale dobrze bo mnie to mobilizuje ;)

      Usuń
  2. Och och och... zapowietrzyłam się! To niewskazane, gdy ludzkość ma katar... Pani Jarecka, serce me ku Twemu sercu stuka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na alfabet. Ale w międzyczasie szepcę sobie: pytajnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mi pozostaje jak tylko ustawić się w kolejeczkę;)

    Pytajnik, Jarecka, prosimy o pytajnik, bo życie to taka niewiadoma;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się po znak zapytania, moje życie to jeden wielki znak zapytania, chociaż zdaje się, stara już jestem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że dane mi było odkryć blog Jareckiej. Pytam tylko dlaczego tak późno? Jasne więc,że podoba mi się pytajnik i mam dla niego stałe miejsce przed moimi oczyma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze poproszę jakieś imię albo nick, żebym wiedziała, co maszynie losującej do gardła wrzucić :)

      Usuń
    2. Stosując nazewnictwo blogowe wygląda na to, że jestem Jaśnie Panną, tylko u nas czwórka jest ostatnia.

      Usuń
  7. Bezinteresownie ulubionemu blogowi a raczej jego właścicielce życzę wielu owocnych lat i wielu pięknych rocznic.
    Ps mam karton włóczek wszelkiego kalibry- sztuczneno i nie tylko , sznurek, nic specjalnego, mogę zdjęcie wysłać , jakby co. Wysłać czy wyrzucić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę zdjęcia na maila, a nuż czegoś jeszcze w pracowni nie mam ;) #Jareckimniepogoni :)

      Usuń
  8. Serce,jakie cudowne! Mam monochromatyczna sypialnie, z dywanem wlasnie w odcieniach bordo, taki plakat bylby dobrym uzupełnieniem. Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Serce! Chcę, pożądam, poproszę z calego serca :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję kolejnej rocznicy i z nieśmiałością ustawiam się po pytajnik :) Tylko dlatego, że kolory moje ulubione ma. Trudny wybór, bo serce też cudne jest :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne plakaty, serce by idealnie pasowało do galerii rodzinnych zdjęć. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj i koniec z byciem anonimową wielbicielką Deszczowego Domu:) chylę czoła przed talentem i to nie tylko tym co w rękach,sukcesów życzę i ustawiam się w kolejce po serducho

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne plakaty, serce by idealnie pasowało do galerii rodzinnych zdjęć. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja pytajnik. Dla syna. I jego niekończących się pytań o świat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje gratulacje i podziękowania za trwanie w świecie blogowym i rozjaśnianie go swoimi postami. Piękne Twoje robótki łał, staję w kolejce po serducho, toż ono symbolem tego co w życiu najważniejsze, obojętnie ile mamy lat. Nastepnych rocznic życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od zaglądania do Deszczowego Domu zaczęła się moja przygoda z blogowaniem, mam więc do niego wielki sentyment. Gratuluję tych czterech latek i dziękuję za całe piękno i ciepło, które tu znajduję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego na te cztery lata! I kolejnych, i kolejnych!
    I oczywiście, że się ustawiam. Po serce. Taaaakkiieee słoooodkieeee (no co? mam taką jedną, co tak by zawołała!)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojejej, nie ma szans, nie potrafię wybrać!!! Tak mnie oczarowały oba
    szanse małe, chętnych dużo, przygarnę co będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja stanę w tej sporej już kolejce... stanę i pomarzę o błękitnym "?"

    OdpowiedzUsuń
  20. Biore oba! Musze wybierac?
    (Jeden dla Filozofki, drugi dla Kardiologa!)

    Jaki swiat bylby bez Jareckiej banalny. I sto lat, sto lat! Bo oprocz monidla slubnego dla naszych trzylatkow, jeszcze tyle rzeczy do obdziergania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cztery lata ??? Oj....Dzięki wielkie !!!

    Ustawiam się w ogonku po ...chyba jednak mimo wszystko ...serce.
    Czajnik Blogowy Anonimowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Mhm... serce czy znak zapytania... No dobra pytajnik :). Już się nie mogę doczekać alfabetu. Pozdrawiam i życzę kolejnych lat owocnego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam!
    Mam słabość( lub jak kto woli, serce) do serc, wieszam je w skupiskach, zwłaszcza w sypialni.Takie serce ustrzelić, ach...
    Z serca, i z sercem życzę jako nowa sympatyczka doprowadzenia całej arytmetyki bez sercowych kłopotów do pełnoletności , to dopiero będą wyzwania blogowe, hi,hi.
    Sercowe, tfu, serdeczne pozdrowienia -edytas1508

    OdpowiedzUsuń
  24. Serce !:) ps.mogłabym Cię czytać kilka razy dziennie😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Jareckiej rozkręcenia! Alfabet nawet z krowim "F" wygląda przednio!
    Ja także oczywiście ustawiam się w kolejce. Po "?", bo czekam na coś. A jak to już się wyjaśni, to sobie powieszę w przyszłej pracowni (za nie wiem ile lat) i będę tak się wpatrywać aż dojdę do ładu i składu i określę swoją zawiłą drogę twórczą :)
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaardzo lubię czytać i ogladać. I podziwiam...
    Ustawiam się. I w zasadzie i serce i pytajnik są bliskie memu... sercu., Choć chyba znaj zapytania jednak :)

    Po cichu przyznam, że zachwyca mnie też lekko puchate U. Czy będą plakaty z pojedynczymi literkami?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi! Mi! ...Oba! ...Cudne są oba. ...Bliskiej po szydełku Jarockiej kolejnych lat owocnej twórczości wszelakiej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarecką śpiewająco na Jarocką zamieniłam.

      Usuń
    2. Motylem jestem, aaaa....

      Usuń
  28. Serce chętnie przygarnę i nieśmiało ściskam Jarecką.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękując za obecność Jareckiej w blogosferze, ustawiam się w kolejce z nadzieją na serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja uśmiechnę się do Serca... to niezmiennie ulubiony motyw mojej Młodej, który powstaje w setkach wersji na skrawkach papieru, "DLA KOHANEJ MIMIŚ', stąd kocham serca;)))
    Od czterech lat wiernie śledzę blog, nieustannie podziwiając rozliczne Twoje talenty i ich efekty a od sześciu lat (nawet już z małym hakiem;) niezmiennie zadziwiasz mnie organizacją, energią i zapałem. Pozdrawiam. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za te wspaniałe,spędzone cztery lata,bo choć nigdy nie komentuję,to dziś,nie mogłam przejść obojętnie...obok tak Wielkiej Miłości jaką nas darzysz,pisząc do nas na blogu,a jak Miłość to SERCE.Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dalszej tak owocnej pasji.IZIMAR

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam i niezmiennie podziwiam, że są na świecie takie osoby jak Jarecka,co mądrze napisze i coś pięknego stworzy. Skrycie marze o sercu aby córci w pokoju zawiesić. Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę:) Ela Ś.

    OdpowiedzUsuń
  33. ooooo! serce Jareckiej bym chciała mieć dla (i do...) moich córek! :) Gratulacje i ogromne podziękowania za to,że pozwalasz tu do siebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Osiolkowi w zloby dano itd.. serce ale jakby co to pytajnik jak najbardziej. Cztery lata, niezmarnowany czas.

    OdpowiedzUsuń
  35. Marzy mi się serce oraz to, że kiedyś jego autorkę dogonię w wytrwałej realizacji pomysłów:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Serce!...albo nie! pytajnik!... albo nie! eee...tego...trudna decyzja...
    Chylę czoła, kłaniam się nisko,padam do nóżek.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem zauroczona Toba Jarecka jako kobietą, matka, żoną,z wszystkimi kolorytami codzienności jakie nam towarzyszą. Gratuluje 4lat!a wybór trudno-wszak dzieła cudowne. Wybrałabym jednak pytAjnik.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wielu następnych lat Deszczowemu Domu!
    Serce przygarnę ochoczo... Taaaaak, serce zdecydowanie. Co to niech symbolizuje moje uwielbienie tego miejsca i docenienie wszelkiego kunsztu szanownej prowadzącej :D
    Znajdzie się dla niego (w sensie - dla serca; nie kunsztu) jakie zaszczytne miejsce na Górce :) Już nawet wiem gdzie popołudniowe słońce będzie je najpiękniej opromieniać.
    Ach! Pięknie i dobrze będzie mu u mnie Jarecka!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jarecko! Skoro losowanie, to wreszcie mam szansę! :) Serce, serce - rozgrzałoby zimną Rygę!
    Pozdrawiam, dzięki za bloga i tutoriale :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ściskam cię 😊 a wieczorem ucałuję 😊😉 a jak mi się target pojawi.... To drżyj i się szykuj!!!! 😊

    OdpowiedzUsuń
  41. Serce pała, aż moje do niego zapałało :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serce pała, aż moje do niego zapałało :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje rocznicowe dla Jareckiej! Blog który rozjaśnia listopadowe ciemności i ociepla grudniowe wieczory. Czytam anonimowo z zazdrością podpatrując kolorowych pomysłów.
    Poproszę o pytajnik, skoro można wybierać:) W kolejnych wpisach pewnie znajdę odpowiedzi na niektóre życiowe dylematy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jarecka, gratulacje. Znalezienie czasu, na pisanie, baaa, na takie madre pisanie, szapo!
    Oba mi sie podobaja. I co, tez sie moge ustawic w kolejce?;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jarecko przede wszystkim gratulacje! Będę samolubna i życzę przede wszystkim sobie, abyś tego bloga jeszcze co najmniej ze 40 kolejnych lat pisała :)

    W kolejce oczywista się ustawiam, lecz cóż wybrać??? Jedno i drugie woła "jaaa", lecz rozum podpowiada, że chyba jednak serce...

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze można do kolejki? Po serce?
    Gratuluję lat czterech:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Co Ty dziewczyno z nitkami robisz? Jak je chowasz zdradź proszę

    OdpowiedzUsuń
  48. Sto lat, Sto lat niech żyj,żyje nam... A kto Jarecka i jej Deszczowy Dom. A plakat z serduchem kradnę i podaruję pewniej młodej Pannie. Co lat ma tylko 8 ale serducho wielkie i dlatego zasługuje na rękodzieło Jareckiej.
    Pat.Sci.

    OdpowiedzUsuń
  49. Siostro w kolorze- wrzuć mię do bębna maszyny losującej w intencji znaku zapytania, dobrze?

    Tylko cz t e r y lata? Wydaje mi się, że Deszczowy Dom jest od zawsze, i mam nadzieję chichotać i zachwycać się urobkiem Jareckiej jeszcze jako wesoła staruszka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu Kochana, sto lat w blogowaniu :)))) To była dla mnie wielka przyjemność Cię gościć :))))

    OdpowiedzUsuń
  51. Serce me serca pożąda! Ustawiam się, a ściana się znajdzie, żeby nie wim co!! Love!;)

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja powiem, że dzięki dobrym drogowskazom jestem Tu pierwszy raz. Widząc cudowne Twe twory grzecznie staję na końcu kolejki po znak zapytania.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. Och Jarecka! wspaniałe prezenty urodzinowe :-) (swoją drogą - winszuję stażu :-) wybór trudny, ale że ostatnio ciągle się nad czymś zastanawiam - to pyajnik, jakby co. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Znak zapytania byłby idealny do pokoju moich chłopaków, kolory wymarzone!
    Ustawiam się w kolejce lub może raczej wskakuję z nadzieją do maszyny losującej :) i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Znak zapytania mnie kusi, bo i pytań mam wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Też stanę w tej cud-kolejce! :D Pytajnik bym wybrała, acz oba by zachwyciły ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję. Podziwiam. Dziękuję za te wszystkie ciepłe historie, i za inspiracje, którymi się z nami dzielisz.

    Z Jarecką świat jest ciekawszy.
    Ustawiamy sie w kolejce po wełniany znak zapytania:-) (Choć i serce tak piękne.:-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudne te Twoje dzieła moja Artystko. Podczytuję i zachwycam się za każdym razem. Staję w kolejce do plakatu ze znakiem zapytania. I oczywiście "sto lat, sto lat" też donośnie zaśpiewam. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow, to już? naprawdę? cztery lata? sama trafiłam tu jakieś dwa lata temu i zostałam oczarowaną twoją pogodą ducha i kolorową twórczością. To tak rocznicowo życzę Ci dalej radosnych twórczych postów i mnóstwa inspiracji zewsząd :) .. no nie byłabym sobą gdybym nie pragnęła przytulić pytajnika, bo sama stoję w przededniu decyzji co dalej..

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja, ja, ja !!!
    Asia B.

    OdpowiedzUsuń
  61. I ja, i ja, i ja! :D
    Zdam się na łut szczęścia co do wzoru :)
    Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli można...? Pytajnik.

    OdpowiedzUsuń
  63. Serce chętnie przygarnę (mozliwe, że dubluję komentarz...)

    OdpowiedzUsuń
  64. O matkozcórkom. Zapomniała wczoraj wieczorem się wpisać, wracam dzisiaj, a tu taaaaki ogonek. Cóż zrobić, staję karnie na końcu ogonka i liczę na łut szczęścia. Optuję za pytajnikiem - serce też cudowne, ale mam słabość do niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ach to i ja się ustawię po pytajnik. Ostatnio w mailu pytałam o plakat cyferkowy a tu takie rzeczy się dzieją że słów brak... Karolina

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje i owacje!
    Piękna rocznica, czwórka to bardzo dobra liczba. Zawsze byłam czwarta w dzienniku:)
    Fantastyczności nam tutaj serwujesz Jarecko Droga!
    Każdy jeden plakat wgniata w klepisko! Ale pytajnikowi nie potrafiłabym się oprzeć za żadne skarby:)
    Kolejnych kolorowych dni w blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Serducho, bo zrobione zapewne z sercem Autorki...
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  68. I oczywiście stu kolejnych lat blogowania! Przyszłam do DD od kaczki 2 lata temu i się zasiedzialam.
    To są moje pierwsze komentarze :)
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarecka ze znakiem jakosci kaczki! Ha! Ewelino, przybij piatke!

      Usuń
    2. przybijam!

      E.

      Usuń
  69. Dzień dobry ja dziś od rana tzn od 3 jestem zasypywana pytaniami przez mojego 5 letniego syna np kiedy będzie juz rano? A tu taki piękny pytajnik toz to spelnienie marzen pozdrawiam magdacer

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje! Niechby Jarecka z familią nadal upiększała nam świat przez kolejne 100 lat (albo i więcej!)

    Ange76

    OdpowiedzUsuń
  71. Dopisujemy się na listę tych, co chcą być ofiarami (szczęśliwego) losu.
    Porywa nas znak zapytania, bo na drzwiach pokoju dziecko zawiesiło kartkę "Tepartamęt Tajęmnic"

    OdpowiedzUsuń
  72. O ja, ja też chcę!!! Koniecznie znak zapytania, bo jest niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Serducho? Czy pytajnik? Cokolwiek by nie wyszło spod "szydła" Jareckiej - warto posiadać:) zaiste! na 4ą(!!! Juz???) rocznice wybieram SERCE i podziekowania składam za raczenie nas swego piòra lekkością i talentu artystycznego próbką niejedną! Aniuka

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja bym serce chciała. Rzewne i czułe.

    OdpowiedzUsuń
  75. Odważyłam się.Może się uda i to piękne serce trafi do mnie? W życiu nic nie wylosowałam, nawet nie znalazłam dychy w trawie. Może teraz? Marysia

    OdpowiedzUsuń
  76. Licząc po cichu na obietnicę, że ostatni będą pierwszymi wpisuję się w tę kolejkę z prośbą o serce.
    Ja zaś ze swojego przesyłam serdeczne gratulacje rocznicowe i podziękowania za radość i ciepło, które rozsiewasz po świecie swoimi dziełami.

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy można jeszcze?Pytajnik przygarnę. Następnych czterolatek wielu życzę. Bez Jareckiej żyć już nie umiem:)
    Asia, benaski

    OdpowiedzUsuń
  78. Niniejszym listę pretendentów uważam za zamkniętą :) skoro świt losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie :(
      Niemniej bardzo serdecznie gratuluję! Jubileuszu, bloga, a przede wszystkim talentów. Dziękuję, że jesteście (Jareccy). I że Ci się chce.
      Sto lat!
      Monika

      Usuń
  79. Dyszę żądzą u stóp z resztą Społeczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  80. Te plakaty są fantastyczne ! Bardzo nam się podoba taki pomysł. Ciekawi jesteśmy jakby takie produkty sprawdziły się u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zycze dalszej pracy w pisaniu i tak owocnej grupy czytajacych.Staje grzecznie w dlugiej kolejce po serce.Mam w domu 4 serduszka i jedno serce mojego M.Pozdrawiam z Krakowa.Aga P.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...