13.09.2018

Urodziny


Sierpień jest u Jareckich najbardziej urodzinowym miesiącem w roku.
Na początku sierpnia świętuje Czwórka, na szarym końcu JP.

Niezgrabne to zagajenie służy prezentacji tego, co następuje, czyli: nad czym Jarecka pracowała w lipcu.

Miało być, jeśli można, pieskowo.
A pewnie, że można!

Ale to jednak trochę mało, żeby wiedzieć, co dalej, na co się z szydłem zamierzyć.
Może jak powstanie pierwszy piesek będzie łatwiej.


Teraz jeszcze jakiś pudel i jamnik, koniecznie jamnik.
I co fajnego mogłyby robić te psy - może podróżować?
Balonem?


 Różowe okulary postały z butelki po wodzie mineralnej dla dzieci. Specjalnie taką wytropiłam, dla tej odrobiny plastiku.
Ale może jakiś bardziej ogólnodostępny event, może urodziny? Każdy miewa urodziny.
No to lu, impra.
Są balony, jest tort. Patera na tort ma nawet podstawkę ze szpulki na maszynowe nici, takiej do bębenka.



Trochę demoniczny ten jamnik, reszta zdaje egzamin z sympatyczności.
Dodajmy nieco gości; cavalier zaobserwowany u znajomych i jakiś dog - nie dog.



Królewski błękit w tle to pozostałość z paradnej sukienki Jareckiej.
Może za intensywny, może za ciemny?
Zobaczmyż, jak by to było zmodyfikować kolor?



Czy ja wiem?
Wolę moją sukienkę.

W to upalne lato nie dało się pracować w pracowni na poddaszu, w tle zatem okno kuchenne i bujny ananas w doniczce (wyhodowany z ananasowej czuprynki).



Będziecie mogli dołączyć do tej imprezy, o czym nie omieszkam przypomnieć.
Stay tuned!

Tymczasem!

14 komentarzy:

  1. Jak zawsze cudeńka wychodzą z Twoich rąk .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak im w balonie rozwiewa fryzury i jęzory. Sekulary super! Chyba ni eumiałabym wybrać między wersją podróżniczą a urodzinową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypada zatem nakłonić jakiegoś zdolnego poetę do udziergania zbioru wierszy o zabarwieniu hedonistycznym, z psimi rozrywkami w roli głównej.
      Tytuł mógłby brzmieć: PIES NA ŻYCIE.


      Alcydło, do Ciebie mówię.

      Usuń
  3. Mops podbił moje serce. Baaardzo jest mopsowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak mię łechce taka pochwała od Ciebie!

      Usuń
  4. Ciułała nie przyszła? :):):)
    Jesteś super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam za 5 dni urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci to już pisałam. Jesteś szydełkowym Masterem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie!
    Zaproszenie przyjęte. ;-)
    Takigo pudla z rozwianym włosem... Każdy jamnik marzy o takim pudlu. A jamnik ma seduszko w nosie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finalnie nie. Dostał nos z czerwonego guzika.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...