14.10.2015

FIESTA, FIESTA, FIESTA!!!


Od czego by tu zacząć?

Pamiętacie jubileuszowy konkurs świerszczykowy u <BEBE>? Ten, co go wygrałam projektem okładki?
Hm, nie wiedzieć czemu, Świerszczyk tamtej okładki nie chciał ;)

Ale tę, Proszę Państwa, owszem!



To nie fotomontaż! Naprawdę, tak wygląda najnowszy numer Świerszczyka, od jutra dostępny w kioskach!

(Dobrze, że Państwo nie widzą, jak Jarecka chlipie tu sobie w kąciku ze wzruszenia, jak raz po raz musi zwiększać sobie podaż tlenu wystawiając głowę za okno!)


O tym, jak się pracuje z modelkami i dzierga  samochody jeszcze Wam opowiem, ale teraz - FIESTA, FIESTA, FIESTA! - trzeba to uczcić!
A jak uczcić, to najlepiej razem, hucznie i z fantami.
Deszczowy Dom ma dla Was z tej okazji pięć nagród książkowych od Świerszczyka - rozlosuję je spośród WSZYSTKICH, którzy w komentarzu wyrażą wolę przygarnięcia takowej :) - łatwizna, prawda?




To nie koniec!
W tym syrenkowym numerze Świerszczyka będzie można wygrać wydziergane przeze mnie syrenki, aż trzy sztuki czekają na chętnych.
A skoro tak, Deszczowy Dom także sypnie syrenką.
Oto ona, Czerwonogłowa, czeka na właściciela.







Rączki ma zginane, włos długachny, tutaj tylko utrefiony do zdjęcia. Ok. 20 cm wysokości, szyk i klasa. Z zawodu fotomodelka, aktualnie dość sfrustrowana, bowiem nie weszła na żadną z dwóch ilustracji, jakie przygotowałam do tego numeru Świerszczyka. Samoocena spadła, podnieście ją tak, jak od prawie trzech lat podnosicie moją :)

Aby wziąć udział w losowaniu syrenki, trzeba spełnić jeden warunek. Otóż w tym numerze Świerszczyka  - w kioskach od 15.10 - można znaleźć wiersz o syrenach, ich naturze i życiu codziennym. Czerwonogłowa życzy sobie, żeby jej nowy właściciel znał się trochę na tych sprawach - a zatem w losowaniu syrenki wezmą udział ci, którzy zacytują w komentarzu choćby jeden wers tego wiersza, choćby i pół ;)
Anonimowi komentatorzy niech jakkolwiek się podpiszą, żebym mogła odróżnić jednego anonima od innego :) Losowani - i książkowe i syrenkowe - w ostatni dzień pażdziernika, 31.10.







A teraz ustawiam się w bloki startowe - nowy Świerszczyk w kioskach już od jutra! W tych blokach obdzwonię rodzinę i przyjaciół, że to juuuż!
Jak ja się cieszę, możecie to sobie wyobrazić? :)

Będzie mi bardzo miło, jeśli podlinkujecie u siebie ten wyjatkowy dla mnie konkurs, oto banerek, częstujcie się!





Dziękuję!

122 komentarze:

  1. Po pierwsze- gratulacje dla Jareckiej!!! Choć to rewelacyjna nowina i niespodzianka to wcale zdziwiona nie jestem, przecież dopraszam się co i rusz o publikacje, także traktuję to jako początek SŁAWY Jareckiej wywróżony przeze mnie :) :) Bardzo się cieszę :)
    Po drugie- wyrażam przeogromną chęć przygarnięcia książki!
    Po trzecie, jak tylko zdołam dopaść Świerszczyka, wrócę tu i ustawię się w kolejce po Syrenę! Na dzień dzisiejszy upraszam Jarecką o przekazanie na ucho czerwonowłosej (jeśli takowe posiada) że piękna z niej babka i niechaj się nie dąsa, jak do mnie trafi, to znam takie małe łapki co ja mocno wyściskają i ukochają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję Ci za WSZYSTKO, wsparcie ty zdalne :)

      Usuń
  2. Ło rety! Jarecko - jaka cudna okładka!! :D
    Naturalnie wyrażam chęć książkową, z syrenkową powrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki mile widziane :-))))zawsze i wszedzie :-) gratulujemy i po swierszczyk biegniemy :-))))uściski dla całej wspaniałej rodzinki:-))))
    EMI

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrócę tu, żeby się ustawić. A tymczasem... Gratuluję <3 Piękna okładka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarecka wielka jest! gratuluje tak zacnego wyróżnienia!
    po książkę a jakże z chęcią się ustawię w imieniu moich ukochanych Gnomideł a co do Syrenki boskiej i płomiennej tez bym przygarnęła ale cytować dzisiaj jeszcze nie sposób :) nadrobię jednak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwaga cytuję:
      "Szprotki poiła,
      morszczyn pieliła,
      foki doiła,
      piasek grabiła,
      wodę soliła,
      muszle czyściła"...
      normalnie prawie jak ja dzisiaj od rana :P
      buziaki Jarecko kochana!

      Usuń
  6. Gratulacje!!! Wyjątkowo zasłużone! I do kolejki, jeśli można... (wrócę po syrenkę wrócę) - cicha (do tej pory) wielbicielka

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję okładki😊 i oczywiście również ustawiam się w książkowej kolejce😊
    Pozdrawiam justynaadrian@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje bedą spływały na Jarecką do końca października - a jakże, wielce zasłużenie!!to i ja się ustawię po książkę po cichu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna okladka - gratuluje. Oczywiscie stoje w rzadku po ksiazke i licze na szczesliwy los :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka jest prze-ślicz-na!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Państwo słyszą, KTO TO MÓWI? Idę pooddychać.

      Usuń
  11. Fanfary Jarecka!!!
    Tak się cieszę, z tej PIERWSZEJ okładki :D bo wierzę, że następne a jakże będą! :D
    Dziewczyno ze Świerszczyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jareckiej rubrykę w Świerszczyku. Oko cieszyć będzie.

      Usuń
    2. AA to wszystko MOŻE się zdarzyć!

      Usuń
    3. wiem, wiem, dzisiaj doświadczyłam, że zdarzyć się może wszystko. Syn mój w konkursie matematycznym miał dzisiaj brać udział. wyspał się, zawiozłam, wodę ,czekoladę kupiłam. Jechał na 9.30. no bo konkurs mamo o 9.30. Był 9.15. Szedł po zwycięstwo niesiony radosnym nastrojem wyczekiwania na sukces. A konkurs o 9.00 się zaczął. I co masz rację b , że wszystko się zdarzyć może.
      Rubryki Jareckiej życzę z całego serca :-).

      Usuń
    4. I nie mógł wejść ten kwadrans później? No nie, takie zasady, pewnie nie mógł! Aż mnie się serce rozpękło na myśl o tym zawodzie, AAAAA!!!!

      Usuń
  12. Ustawiam się w kolejce po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez ustawiam sie w kolejce po ksiazke...

    Moj dwulatek uwielbia legende o Sawie...wiec pewnie jeszcze powroce tu z wierszykiem o Syrenie...;-)

    Pozdrowienia,
    Ewik

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Okładka jest przepiękna! Syreny cudne! A jak dzierga się samochody? ;)
    Ustawiam się w kolejce po książkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakaż to niesamowita nowina - Jarecka hip, hip - hurrra!!!!! Gratulacje!!!!
    Ustawiam się w kolejce po książki a i w PL będę, może i trafię jeszcze na gazetkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT: zakupiłam gazetkę i oto "cytata" dla Jareckiej- "szprotki poiła, morszczyn pieliła, foki doiła, piasek grabiła" :)
      Buziaki z PL

      Usuń
  16. Gratulujemy , gratulujemy, Jutro popędzę po,, Świerszczyka" ,żeby się chwalić tym wszystkim, które mówią po co ci to nie masz co robić. A ja powiem, A widzisz znam Jarecką, może nie osobiście, ale tak babeczka pisze, że jakby mnie do swojego domu wpuszczała. Pozdrawiamy ciepło Piecyki. Ps. , książeczką nową też byśmy nie pogardziły ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepło mię sie rozlało po sercu, jakbym koło piecyka usiadła :) Dziękuję :)

      Usuń
  17. Ja również w kolejce po książkę i serdecznie pozdrawiam.
    Beata
    m.b.latka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  18. Okładka jest wspaniała, syreny urzekające - wielkie gratulacje!. Miło byłoby wylosować książeczkę. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciesze sie razem z Jarecka, ustawiwszy sie w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodziewam się, że po następny projekt okładki zgłosi się jakiś magazyn motoryzacyjny, zwłaszcza , że trwa rewitalizacja syrenki:) Gratulacje !!!!!
    b.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho ho! MUszę uprzedzić, że jak wrzucicie tu już wszystkie wersy i półwersy, będę musiała usuwać te komentarze z cytatami, żeby zabawa mogła sie kręcić dalej - wpierw oczywiiście starannie odnotowując miejsce cytującego w kolejce :)
      Gdyby sie więc zdarzyło, że będę musiała to zrobić, nic się nie martw - zadanie zaliczone, wrzucam "marzenia do spełnienia" do maszyny losującej syrenę :)

      Usuń
    2. Zgodnie z zapowiedzią usuwam cytat, ale pozostałą część komentarza kopiuję starannie "na wieczną pamiątkę :)
      "Z rańca "Świerszczyk" wpadł w me ręce. Nic nie wiedząc o sukcesie Jareckiej od razu poznałam kto zmajstrował okładkę (przecudną!). Śpieszę więc oto tu z gratulacjami! W kolejkę się ustawiam. Ulubiony fragment wiersza o syrence cytuję ..."

      Usuń
    3. Hola hola! A pazernie i po książkę nie mozna by się ustawić ... ? Dwie sroki za ogon! A co!

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdopodobna radocha :)))
      Rzeczywiście, czasem trudno wygrzebać Świerszczyka spod tej makulatury pakowanej w wory wraz z plastikowymi pistoletami i dyngusówkami... Raz mile mnie zaskoczył sklepik typu mydło i powidło, gdzie Świerszcz centralnie zdobił stojak z prasą. A że okładka była Eli Wasiuczyńskiej, biło po oczach już spod lodówek z piwem :)

      Usuń
    2. Zgodnie z zapowiedzią usuwam cytat, ale pozostałą część komentarza kopiuję starannie "na wieczną pamiątkę" :)

      Ale radocha :-))
      I tak mnie nasza Żabka zaskoczyła, że pod stosem szeleszczących folią gazetek Świerszczyk siedział, i to w paru egzemplarzach!
      Zatem, chociaż wiem, że zachłanność i pazerność przeze mnie przemawia, to chciałabym TĘ czerwoną, żeby dołączyła do tej co (...) Pasuje jak ulał :-)) A siostra bez syreny też taka jakby czerwonowłosa :-)

      Usuń
    3. No i oczywiście karteczka z Twoim imieniem ląduje w maszynie losującej z napisem "syrena" :)

      Usuń
    4. Świat staje na głowie, ja tez mojego Świerszczyka wytargałam z głębi Żabki;-)
      Ostatniego!

      Usuń
  23. No proszę jaki splendor i sława! :-D
    Gratulacje serdeczne i więcej takich okładek proszę (w sensie Jareckich).

    Kto tu ostatni w tej kolejce? Iza, OK, to ja za Nią sobie tu stanę.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. No piękna!!!! Piękna!!! Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tu sobie jak Kasia Nosowska po każdej piosence na koncercie, dygam, szuram nóżką i mówię "no, dziękuję" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje, Jarecko! Ja muszę mieć ten Świerszczyk!

    Po książkę się nie ustawiam, bo już jest w naszym posiadaniu, natomiast co do Czerwonowłosej, to MUSZĘ MIEĆ TEN Świerszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Pięknie tę okładkę wydziergałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! "Świerszczyk" kupimy - zaraz idziemy na zakupy :) Ola i ja - jej mama - bardzo chciałybyśmy dostać książkę i dlatego ustawiamy się w dłuuugiej kolejce. Może ostatni pierwszymi będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ogromne gratulacje! Cieszę się z Jarecką:) Ale specjalnie mnie to nie dziwi z talentem Jareckiej, to była tylko kwestia czasu:)) Tak czy tak w DD na pewno jest radochy po pachy.Niech tylko Jarecka z okna nie wypadnie:)
    Ustawiam się po książkę.
    I lecimy po "Świerszczyka".
    Asia benaski@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne te syrenki :) Co sie dziwic, ze sie Swierszczyk zakochal?
    Gratulacje najserdeczniejsze Jarecko, nalezalo Ci sie! Taka okladka to pewnie nieprzespana noc z emocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby jedna! Na szczęście były to krótkie noce, czerwcowe :)

      Usuń
  31. no Gratuluje i sie zapisuję :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ tłumy:))) Ja się podłączam do gratulujących - wspaniała okładka!! Oraz do chętnych na książkę:)!! A po Świerszczyk pójdziemy z potomkinią, po przedszkolu!!

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje wielkie :-) okładka piękna, choć ta oryginalna na konkurs też była cudna....czemu jej nie chcą druknąć ?? ;-)
    na razie jestem ostatnia w kolejce, ale do końca miesiąca to jeszcze tyyyyle czasu ;-)
    pozdrawiam
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze gratuluję! :) wierzę,że ta okładka to dopiero początek i Jarecka jeszcze nam pokaże... :)
    Świerszczyk oczywiście świeżutki już mamy w domu,ale ustawiamy się ciuchutko w kolejce chętnych po książeczkę :) Syrenkę z bólem serca zostawiamy pannom,gdyż u nas poza mamą sami mężczyźni,a mnie to już się bawić nie wypada ;)

    anulka

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje, gratulacje! Okładka przecudnej urody:) Nieśmiało staję w kolejce po książkę:)
    annamj

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apaczowo! Zadanie zaliczone, wrzucam karteczkę wz Twoim nickiem do maszyny losującej z etykietą "syrena", resztę komentarza starannie kopiuję na "wieczną pamiątkę" dla mnie :)

      Mam Świerszcza z syrenami Jareckiej na okładce! Strzec będę jak oka w głowie, bo to skarb prawdziwy, a za "dziesiąt" lat se usiądę z kubkiem herbaty, poczytam, popatrzę i pomyślę, że na mego bloga ta Jarecka kiedyś zaglądała...
      Ustawiam się po książkę, oraz koniecznie po Czerwonowłosą!
      A fragment taki, co mnie najbardziej był ujął, czyli o tym, że:

      Usuń
  37. W końcu szydełko górą nad pędzelkiem, czy ołówkiem! Gratulacje :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech żyje szydło!
      Ludzie, a ja mam Budki Katastrofę, los padł na nas na wernisażu u -E.W.!
      Proporcje oddane idealnie, jakość pierwsza, ja też gratuluję!

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alcydło, wiesz, co teraz zrobię? Zapisuję Cię do kolejki i kasuję bezecnie cytat, boś zacytowała pół wiersza :)))
      Resztę komentarza kopiuję skwapliwie i wklejam sobie do pamiętniczka mego serca :)

      Jarecka, Ty bestyjo przezdolna!
      Cudne te Syreny szydłem ukręciłaś!
      Jeszcze raz fanfary i meksykańska fala!

      Marzy mi się tu jeszcze rozgwiazda do kompletu, a może i ośmiornica? Ha!

      Ustawiam się grzecznie w ogonku po książkę dla Wielokropka.
      A co do komentarza, wybieram ten, który zapewne tyczy się Syrenki o imieniu Betty;)
      (...)
      A teraz lecę z banerem do siebie:)

      Usuń
  39. Jak ja się cieszę! Popędziłam dziś do kiosku, "Świerszczyk" sobie... ekhm... znaczy dzieciom nabyłam i podziwiamy. Mikołaj zażyczył sobie taką syrenkę z mieczem, Dominik poprosił o samochód a Klara o tę syrenkę czerwonowłosą oraz tę z warkoczami. Tak więc, droga Jarecko, ustawiamy się w kolejce po WSZYSTKO :) Po książkę naturalnie też. A cytat wpiszę w osobnym komentarzu, coby Ci się go łatwo usuwało ;)
    P.S. Gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! Pokażę Wam niedługo, jak wygląda syrenka - samochód :))

      Cieszę sie, ze mogę się cieszyć w takim dużym gronie!

      Usuń
  40. "Nikt nie chce sprzątać za nią,
    choć cudna jest jak anioł"
    - czy tylko ja głowiłam się, który wiersz należy cytować? Mam nadzieję, że wybrałam właściwy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o wierszyk zilustrowany przez mnie, ale zerknęłam szybko we wszystkie moje trzy egzemplarze i rzeczywiście, jest w numerze wierszyk, który cytujesz.
      Ponieważ tym samym udowodniłaś, że masz już Świerszczyka, nie odpuszczę Ci, aż nie zacytujesz TEGO wiersza :))) Dawaj! :D

      Usuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna okładka! Dynamiczna i inna:) super! Gratulujemy! I stoimy w kolejce po książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O ja ! Gratuluję, bo jest czego :) A samochód jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaliczone! :)) Do maszyny losującej wrzucam:

      Jeszcze raz gratulacje.
      Asia, benaski@wp.pl

      Usuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zaliczone, jesteś na liście kolejkowej! :)
      Okrojony z cytatów komentarz zachowuję :)

      Piękna okładka, zwłaszcza wersja motoryzacyjna syrenki robi piorunujące wrażenie, Chyba będę musiała w końcu poznać tajną sztukę szydełkowania, gdyż moja sześciolatka mocno naciska na jej opanowanie, Na pewno zaczniemy od czegoś mniej spektakularnego niż te pływające piękne panny, ale może kiedyś uda się i syrenkę zrobić...
      Ustawiamy się z córką w kolejce po książkę, a przede wszystkim po syrenkę, licząc że pomoże nam w organizacji domowych obowiązków i ustali (...) I wszyscy (...)
      Pozdrawiamy, gratulujemy okładki licząc że będzie ich więcej. Julia (lillith@wp.pl) i Olga

      Usuń
  46. Wspaniałości!
    Jako stała czytelniczka ustawiam się w kolejce do losowania książki. Synek uwielbia wieczorne czytanki ;-)
    Kinga
    kingakw@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Serdeczne i szczere gratulacje!!! Takie wyróżnienie już dawno powinno spotkać Jarecką. No a teraz wyszło szydło z worka - ten samochód już kiedyś pojawił się tajemniczo na blogu.Podziwiam bardzo a zazdroszczę (trochę ) pomysłów. Ustawiam się do kolejki po książkę. A Świerszczyk ( ostatni ) dzisiaj kupiłam, by poczytać, mieć na pamiątkę i dowód rzeczowy pięknych prac Jareckiej publikowanych w prasie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze mój e-mail żebym mogła wziąć udział w losowaniu kadi6@interia.pl ( komentarz z 16.10.2015 godz.15.12)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaliczone! Wciągam CIę na listę kolejkową :)
      Gratuluję okładki!
      Córa zgłasza swój udział w losowaniu tej ślicznej syrenki.
      (...)
      Pozdrawiam serdecznie
      hey.malgorzata@gmail.com

      Usuń
    2. Dziękuję. Mam nadzieję na wygraną, bo przeraża mnie myśl o samodzielnym szydłowaniu.

      Usuń
  50. Gratuluję!!!:) Zapewne radośc jest ogromna!!! Juz widzę Jarecką unosząca się kilka centymetrów nad ziemią, szczęśliwą i rozradowaną:) Gratuluję Kochana:)
    Zapisuję się po książeczkę, będzie dla brataniczek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mam jak kupić!! Rodzinę trzeba zaangażować... Może zdąży rodzina powolna....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdążą, jeszcze dwa tygodnie :)

      Usuń
    2. Jarecka widzi? Jarecka sie zajmie dystrybucja zagraniczna i logistyka okologalaktyczna! Niechze ktos skoczy po Swierszczyk dla Eli!
      :-))))

      Usuń
    3. Ela, ja aktualnie mam trzy, czekam jeszcze na należny(e?) mi numer(y?) autorski(e?). Się znajdzie :)

      Usuń
  52. Gratulacje Jarecka :)
    Taka okładka to jest to. Oby była pierwszą z wielu :)

    Chętnie stanę w kolejce do losowania książki.
    Czerwonowłosa śliczna ale za wiele chętnych mam w domu więc armagedonu po ewentualnej wygranej wolę nie ryzykować ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja wiedziałam, że tak będzie . To tylko kwestia czasu jak Jarecka na stałe prasą dziecięcą zawładnie.

    Wyrażam chęć wzięcia udziału w losowaniu książki. Jak uda mi się znaleźć Świerszczyka (oby nie było za późno), to się jeszcze tu odezwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POwtarzam słowo w słowo:

      No. Wróciłam :)
      Stoję w kolejce po książkę, ale żem pazerna zatem...
      Zaczyna się od:
      (...)
      A kończy:
      (...)
      :)

      PS Za Syrenę trzymam kciuki BARDZIEJ :D

      Zaliczone! Ja też trzymam kciuki!

      Usuń
  55. a jakby tak deszczowy dom sypnął schematem na syrenkę? hę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat na syrenkę jest dostępny w DD już od dawna! Na prawym pasku jest plakacik "jak zrobić syrenkę" - jak weń klikniesz trafisz prostą drogą do instrukcji :)

      Usuń
    2. jam blondynka. dzięks

      Usuń
  56. Gratulacje! Gratulacje! Czytam po raz kolejny, no i musze bo sie uduszę ;-) Dać wyraz radosci. Pozdrawiamy Joanna z corka (z ksiegarni) . Obie co tu kryc za duze na ksiazke i Swierszczyka choc jesli sie kupilo kalendarz Kuleczkowy..W ramach domowego zpt zmierzymy sie z Syrenkowym tutkiem.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję serdecznie! Książkę chętnie przygarnę, gdyż moja córa sama już czyta i połyka książki jak smok wawelski owieczki :) (ma.tobiasz@wp.pl)
    Pozdrawiam z Mazur,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też się wpisuję na listę, hoho! W końcu tyle maluchów można obdarować! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisuję Was na listę kolejkową - dziękuję!, komentarz z cytatem kasuję, żeby nie wyczerpała się pula wierszykowych wersetów do zacytowania! :)

      Chętnie zaopiekujemy się modelką Syrenką, będziemy się nią dobrze opiekować jeśli zechce trafić w nasze ręce, a teraz najfajniejszy (według nas) kawałek wierszyka: (...) Jeśli można to zgłaszamy się też do losowania książki. Córka- Zo i jej mama- Lidia Lidia.manczak@vp.pl

      Usuń
  60. Jarecko - serdeczne gratulacje i huczne owacje, dźwięczne fanfary i łopoczące sztandary na konto okładki.

    Się ustawiam (u Jareckiej to ja się w ciemno ustawię w każdej kolejce). Jak znajdę świerszcza na naszej wsi, wkleję osobno cytat. Powinnaś się zgadać na procent od sprzedaży ;-)

    Pozdrowienia - silvarerum

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiła setny komentarz pod tym postem, hura! :)

      Usuń
    2. Też się cieszę! :)

      Usuń
    3. Kopiuję tu Twój komentarz, zatajam tylko cytat :) Wpisuję "Dominika" i wrzucam karteczkę do maszyny losującej :)

      W końcu udało nam się Świerszczyka przydybać. ;) Mnie się podoba ten fragment: (...) Czekając na werdykt idę tworzyć domowy grafik ;). Wreszcie. :) Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję!

      Usuń
  62. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadanie wykonane! Czekamy na losowanie, trzymam kciuki!

      Pozdrawiam i wierszyka fragment zostawiam:
      (...)

      Usuń
  63. Chcemy książkę! Chcemy syrenkę! Jak tylko znajdę ten numer Świerszczyka ( moze byc wszędzie niestety...) natychmist dopiszę co trzeba. Tymczasem buzaiczki droga Jarecko:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Okladka piekna bez dwoch zdan! Syrenki rewelacja no i ta niebieska :-) cud miod. Chetnie przygarniemy i ksiazke i syrenke bo w swierszczyku zostalismy poinstruowani jak o nia dbac "mozna cos zmienic i bez bucika". Choc z tym sie osobiscie nie zgodze bo buciki kocham :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. "...więc zamiast czekać na wróżek orszak
    zrobiła grafik na łusce dorsza:
    kto kiedy soli, kto kiedy czyści...
    I wszyscy mają z tego korzyści."

    Gratuluję i pozdrawiam
    Magda (magda139@autograf.pl)

    OdpowiedzUsuń
  66. Przepiękne są te syreny! Razem z córcią chętnie przytulimy taką co "wodę soliła i muszle czyściła".
    U nas będzie miała same wygody! A jak wylosujemy książkę to jeszcze możemy jej poczytać do snu! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna okładka i numer bardzo udany. Moje dzieci zaśmiewały się z dowcipów obrazkowych, a już najbardziej z syrenki strażackiej ;-) Ustawiamy się w kolejce po książkę. A po powrocie z pracy może pamiętać będę również o cytacie. :-), wtedy dopiszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  68. Fąfaryyyy!
    Jak mogłam przeoczyć? Jak??

    I dopisuję się do kolejki!!

    OdpowiedzUsuń
  69. "Szprotki poiła
    morszczyn pieliła,
    foki doiła..."
    i ja -wiadomo- marzę o własnej syrenie!

    OdpowiedzUsuń
  70. A ja zacytuje wers,ktorego we fragmentach nauczyl sie juz dwulatek-wielki fan Syrenek:

    W chlodnym Baltyku,gdzies pod falami,

    A teraz marzymy o pieknej Syrence.Bo na ksiazke juz wczesniej sie zapisalismy!

    Pozdrawiam,
    Ewik

    OdpowiedzUsuń
  71. A czy ja moge?

    OdpowiedzUsuń
  72. To i ja na ostatek ( prawie).
    Anonimowy Czajnik Blogowy :)
    Cytat za chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  73. "Morał z wierszyka taki wynika:
    można coś zmienić i bez bucika"

    Anonimowy Czajnik Blogowy, z bucikiem i u progu zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  74. "W chłodnym Bałtyku, gdzieś pod falami,
    żyła syrenka z dwiema siostrami.
    Szprotki poiła,
    morszczyn pieliła,
    foki doiła,
    piasek grabiła,
    wodę soliła,
    muszle czyściła
    i się trudziła tak przez dzień cały,
    a siostry tylko sobie pływały.

    Na bal nie mogła iść jak Kopciuszek,
    bo jak tu obuć płetwy koniuszek,
    więc zamiast czekać na wróżek orszak,
    zrobiła grafik na łusce dorsza:
    kto kiedy soli, kto kiedy czyści…
    I wszyscy mają z tego korzyści.

    Morał z wierszyka taki wynika:
    można coś zmienić i bez bucika."

    Pozdrawiam, Karolina a syrenki są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...