5.10.2015

Gościnne występy w Deszczowym Domu - EDIT!



Poszłam do sąsiadki z aparatem, bo uwielbiam podglądać ludzi z pasją.














Nocą, gdy dzieci śpią, sąsiadka miesza te składniki w wielkim kotle nad paleniskiem i spójrzcie, co jej z tego wychodzi:















Gumki, spinki i opaski, do wyboru, do koloru.

Mamy już swoje własne, a jakże. Tu moja ulubiona gumka na głowie Dwójki:





A tę opaskę zamówiłam jako jeden z prezentów urodzinowych dla Trójki:








A wlaśnie. Trójka ma dziś urodziny. Upiekłam dla niej tort a Was, Drodzy Czytelnicy, zapraszam (może już wieczorem?) na okolicznościową gawędę.


Ale, ale! Wszelkie dzieła rąk mojej sąsiadki można nabyć drogą kupna! Do wyboru do koloru, za jakość ręczę głową zdobną w kwiaty :) Święta idą, Mikołajki i karnawały.
I jakby tu rzec, by oszwabić translatory, z których rzeczona nie omieszka skorzystać... Wicie rozumicie, puszczam oko Wam perskie. Trzaby nabywać, trza.


Z OSTATNIEJ CHWILI!
Ceny: opaski - 25zł
gumki (para) - od 10-15 zł
spinki - podobnie
Od siebie dodam, że stopień trudności wykonania jest różny, więc niektóre modele są droższe (na przykład taka błękitna gumka a'la Elza i Anna kosztuje 10zł/szt, kwiaty o średnicy ok.10cm - 15zł
Oczywiście można zamówić coś wg indywidualnych pomysłów (jak ja tę ostatnią opaskę - wtedy cena do negocjacji)

Kontakt przez fb i więcej zdjęć <TUTAJ>

29 komentarzy:

  1. Jakieś ceny panie dzieju albo link do skarbów sezamu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, no właśnie!

      Usuń
    2. Ela, widze cie w makach! W wianuszku makow!

      Usuń
    3. Nie klamalas, Jarecko, Irinie i Dajanie pospadalaby kapcie na widok!

      Usuń
    4. A widzis. Jarecka prawdę Ci powie.

      Usuń
  2. my z Manią też chętne.tylko może więcej info, gdzie szukać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Ten mak cudowny.... gdzie to kupić????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeze mnie, an razie mrówko, przeze mnie. Zaraz zapytam o mak i odpowiem tutaj. Mak też mi sie podoba, broszka taka - git

      Usuń
    2. Mak 15. Plus przesyłka, oczywiście. Lepiej zamowić więcej ;)

      Usuń
    3. Ale ze mnie gapa.... SZCZĘŚCIA DLA TRÓJKI :)))))

      Usuń
  4. JUż uzupełniłam informacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie gumki z ostatniego zdjęcia - te różowe (duże)- 25zł/2szt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Samych dobrych dni zyczemy Trojce)

    Sliczne te ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla Trójki : Samych radosnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, piękne! a jest jakaś linka dla tych, co fejsa nie mają? bo się logować każe...

    stolat dla Trójki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie :(
      W zamierzeniu blog ale są przeszkody natury sprzętowej.

      Usuń
  9. Uściski dla Trójki! <3

    Jaka szkoda, że Wielokropek nie gustuje w spinkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile mnie omija, chlip chlip. Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękności :-) że też u mnie w domku zostały teraz same chłopaki......
    najstarsza 5.09 ślubowała i wybyła z domu za granicę na rok na stypendium....
    pozdrawiam serdecznie
    ivonesca

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło matulu skąd się tacy zdolni ludzie biorą?! cudne wszystko!!!
    Najlepszego dla Trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same talenty w tym Waszym domu mieszkają.
    Piękne rzeczy, ma sąsiadka i oko i sprytne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jarecka, zlituj sie, już miałam otwarta stronę rejestracji na fb, ale się zorientowałam ze mi msza zaraz ucieknie. Ale i tak nie zdążyłam ochłonąć i jestem gotowa złamać swoją żelazną zasadę.. No, chyba że i tu pokażesz tego cuda więcej. Jestem absolutnie zakochana w fioletowej opasce , a że połowa moich córek juz nie zrywa ozdob z glowy natychmiast po aplikacji (wręcz przeciwnie,jesteśmy w fazie ksiezniczkowej), to nawet mam pretekst do zakupów! :)) No ale przecież nie będę zamawiać tylko jednej opaski, co nie? Wincyj! Wincyj chce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zamawiam! Mojej jasniepannie tez sie do niej oczy zaswiecily, nie ma odwrotu. Tylko jeszcze cos dla drugiej bym chciala, (jeszcze nie wiem co, stad prosba o wiecej zdjec).. trudno, nie bede Jareckiej trula o maila, w dzien sie zarejestruje na fb..brrr!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...